1:a januari.

Gott Nytt År på er alla börjar jag med.

Det firades hos Erik med lite folk. Trevligt var det. Fick träffa min flickvän Caroline som jag saknat mycket. Lite ont i huvudet idag, men det är väll sånt man får ta.

Igår fick jag alla säsonger av One Tree Hill av min kära kusin Evelolinona. Från 1:an till halva 6:an. Hade helt glömt bort det. Men när jag började fundera på vad som skulle kunna göra mig på lite bättre humör så slog det mig att jag har en massa OTH på datorn. Får hoppas att det funkar. Det är faktiskt lite läskigt att se det ibland. För jag ser så mycket av mig själv i Peyton.

Så, som Peyton skulle ha sagt;

People always leave.

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0