Om jag kunde drömma. <3

Onsdag är den värsta dagen på veckan. Mycket stressigt schema. Men jag klarat mig igen den, igen. Nästa vecka blir det ändringar i schemat för att nya kurser börjar. Det som blir nytt är NK A.

Jag har varit duktig och gjort lite matte nyss också. Pratat med min underbara mattelärare Sara idag på lektionen att jag ligger risigt till i matten för att jag ligger efter ganska mycket. Men vi löste det. Ska räkna lite matte imorgon också efter skolan. Och på mina två lektioner som är kvar av veckan. Sedan på måndag ska jag stanna kvar efter skolan (slutar 11.10) och sitta i fiket och ränka tills stödmatten börjar och få hjälp med dom tal jag behöver få hjälp med. Så det blir att plugga för fulla muggar. Det suger, men jag måste. Ha prov om 2 veckor. Får skylla mig själv helt enkelt. Men Jag känner mig ändå taggad. När jag pratat med Sara och allt. Hon är guldvärd!

OCH så har jag pratat med min idrottslärare. Slutar 14 och min buss går 13.50. Jag ska få sluta 13.40 så jag hinner med den, när hon tycker att jag får och inte behöver vara med på resten av lektionen. För nästa buss går nämligen 15.15. Gud vad alla är snälla idag.

Jag har snart läst ut min bok Om jag kunde drömma. Åh herre min skapare vad bra den är! Så himla mycket känslor så det bara spricker i kroppen. Jag vill bara Bella! Jag vill känna dom känslorna hon känner. Det är verkligen en bok som alla måste läsa!

Jag vill vara där! Jag vill höra den LIVE! Jag blir aldrig less på låten, kommer jag aldrig bli. Känslor svämmar över!


/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0