Hey there lonley girl.

Så var första skoldagen över, pjuuuh! Tydligen så hade jag InSå på morgonen. Jag som trodde att tiden skulle bli ändrad efter lovet, men nej. Åh, man får så dåligt information så man vill bara slå lärarna. Skolan gick bra för övrigt. Jätte kul att träffa alla igen.

Gick på bibblan idag också. Lånade Om jag kunde drömma. Twilight boken alltså. Har läst för fullt idag. Och den är superbra! Har egentligen jätte mycket böcker annars som jag måste läsa. Fick 3 böcker i julklapp. Måste läsa ut Pojken som kallades Det, måste också läsa ut sista Harry Potter boken som jag började läsa för, hmmm, mer än ett år sedan? Ska inte känna någon press. Får ta det när jag har tid.

Gjorde nyss lite engelska läxa. Så det ska lämnas in imorgon. Skulle egentligen vara inne för länge sedan, höhö. Men glömsk som jag är (öööhmmm!!!) så har jag inte kommit ihåg det. Det blev inte att ta hem någon matte idag heller. Jag GLÖMDE!

Imorgon är det ju fredag. Yey! Då ska jag vara med älsklingen. På lördag blir det något annat. Till Ellen kanske?

Tänkte gå och sola för en gångs skull efter skolan imorgon. Bara jag får med mig Anna. Annars går jag själv.

Nu ska jag se ett OTH avsnitt innan jag går och lägger mig.

Jag älskar dig Andreas. <3

/F.

Kommentarer
Postat av: ellen

Vi kan gärna vara hos mig på Lördag =)

2009-01-08 @ 22:47:17
URL: http://englundrapporterar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0