Fuck you.

Matte provet gick åt helvete. Engelska provet gick hur bra som helst. Jag vill strypa NK läraren. Mitt lag vann på idrotten. Sett på en hårförestälning av frisörerna från 3:an med flickorna. Nu sitter jag här ensammen hemma. Skönt. The Hooters dångar i huset. Nu ska jag skriva min önskelista så daddy och alla vet vad jag önskar mig. Snart bara 3 veckor kvar tills jag fyller år. Ingen läxa har jag. Otroligt skönt. Hade inte orka plugga hur som helst.

Är förbannad och less. Jag höll på att klippa till min egna kusin för att han sa något som han vet att jag inte gillar. Istället gick jag bara ifrån honom. Skulle inte sett så nice ut om jag gav min kusin en slap in the face mitt i hälsans hus. Hörde hans fniss när jag gick ifrån honom. ÅH så arg jag blev. Sa åt mina flickorna att vi skulle gå, på en gång. Utanför skolan stannade vi och pratade med resten av flickorna. Då såg jag att han kom mitt håll. Så jag sa yttligare en gång att vi skulle gå. Vi gick över vägen. Han gick förbi på andra sidan. Då gick vi över igen och började gå. Så såg jag att han hade stannat och pratat med sina kompisar. Så jag gick bara förbi honom. Inte ens en blick fick jag. Oj, vad han brydde sig då.

Har inte fått något mejl från Telia idag heller. Så nu skrev jag ett mejl till dom. Jag får svar imorgon, förhoppningsvis.

Efter jag skrivit min önskelista ska jag läsa Ljudet av ditt hjärta som jag fått låna av Emma idag. En STOR puss åt henne. Hon har räddat min dag eller vad man ska kalla det. Men den kunde ha varit värre utan henne.



/ En förbannad Felicia.

Kommentarer
Postat av: janina

men hallå fersan du har blivit utmanad ju, titta på min blogg :D

2009-01-28 @ 20:18:30
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: Annapannastekerfläsk1992 (:

Va intä lesen :( Jag saknar dei mykät, fast du sittär nåra metär från mei :(

2009-01-29 @ 11:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0