Söndag.

Min helg har spenderas hos älsklingen min. Mysit som vanligt har det varit. <3

Jag har snart läst ut När jag hör din röst. Ville inte läsa ut den. För böckerna får min mage att slå tiotusen volter i kroppen. Det är en sån underbar känsla att läsa dom. Så imorgon blir det att se om Ljudet av ditt hjärta finns inne på biblioteket, får hoppas det. Ska önska mig alla böcker när jag fyller år. Vilket är snart. Mindre än 4 veckor kvar, yey! Hoppas Twilight har kommit ut på DVD då, så jag kan önska mig den också. Eller det gör jag redan, hah.

Jag längtar väldigt mycket tills jag får mina nya telefon. Hoppas jag får ett mejl imorgon om att dom skickar den, vill ha den nu!

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0