Jag är glad.

Jag kom hem för ett tag sen. Det var lite segt att stiga upp så det blev inte att masa sig ur sängen föränns klockan 10. På 20 minuter så tog jag på mig kläder, drack kaffe och saft, gick på toa, borstade tänderna och flätade håret. Sen var det bara att fara till vårdcentralen. Idag gick det jätte bra! Hon tyckte att jag var så glad att vi inte skulle prata om något som skulle göra mig ledsen. Det ville hon inte göra mot mig för att hon tyckte att jag förtjänade att vara lycklig och glad just nu. Och hon har rätt. Jag förtjänar det verkligen! Så idag pratade vi bara en halvtimme. Vanligtvis brukar det bli 70 minuter.

Aja, nu ska jag ta mig nå i magen och sen byta om till bikini, hihi!

Är inte ett dugg bakis idag, sköööönt. Hamburgaren klockan 1 på natten gjorde susen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0