Jag har väldigt tråkigt.

SENASTE:
Kompis du träffade: Sandra. :)
Du pratatade i telefon med: Daddy.
Du kramade: Älsklingen. <3

IDAG:
Är det: Tisdag.
Kläder: Haha, trosor och Andreas t-shirt.
Är bättre än igår: Nej.

IMORGON:
Är det: Onsdag?
Planer: Mysa med älsklingen!
Någonting tråkigt som händer imorgon: Nej, hihi.

FRÅGOR OCH SVAR:
Det första du gjorde i morse? Satt ut hunden.
Vad åt du sist? Nachos och dipp!
Vad irriterar du dig på? Det är så mycket!
Tror du på distansförållanden? Ja.
Vem tänker du på just nu? Haha, gissa?
Tror du att personen tänker på dig med? Det hoppas jag. :)
Vart reste du sist? Luleå. Om det är menat utanför landet så är det Brasilien.
Vad gjorde du igår kväll? Jag var på bio med Sandra!
Liknar du din mamma eller pappa? Mamma mest, men har pappas haka.
Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,): Kärlek. :)
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Det gör jag alltid.
I vems säng sov du inatt? I pappas, hihi.
Vilken färg har din tröja? Svart, med en vit gubbe på.
Saknar du någon? Jag saknar många!

SORG:
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Japp.
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Det också.
Gråter du när du skadar dig? Det beror på hur ont det gör, är väldigt känslig.

LYCKA:
Är du en glad person? Jag försöker vara en, men oftast, nej.
Vad gör dig glad? Att vara med älsklingen. :)
Önskar du att du var lyckligare? Det gör jag.
Är lycka överskattat? Absolut inte.
Kan musik göra dig glad? Det har hänt.

KÄRLEK:
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig''? Ja. :)
Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig''? Många gånger. :)
Har du en flick/pojkvän? Ja. :)
Är du nöjd med det? Jag är väldigt nöjd! :D
Har du varit otrogen någon gång? Mot min förra pojkvän med min nuvarande pojkvän. över 4 år sen, gick i 6:an.

HAT:
Vem hatar du verkligen? Ojoj, det ska man inte skriva här.
Har du någonsin gjort en hat-lista? Haha, nej.
Är du en mobbare? Nej, vill jag inte påstå.

NUVARANDE:
Nuvarande humör? Det är ganska bra. :)
Nuvarande frisyr? Uppsatt i en hög svans.

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling? Nej.
Druckit bubblor? Campange? Ja.
Tappat bort glasögon/linser? Nej, det tror jag inte.
Brutit ett ben? Haft en spricka i armen när jag var 5.
Röntgats? Japp.
Krossat någons hjärta? Det vet jag faktiskt inte.
Gråtit när någon dött? Ja.


KLÄDER:
Äger du ett plagg från en second hand-butik? Öh, jag har ingen aning.
Hur många par skor använder du regelbundet? 5 kanske? Jag vet inte.
Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? Haha, nej.
Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? Hehe, det tror jag inte.
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? Jag vet inte, kanske.
Har du någon gång burit en folkdräkt? Nej, haha.
Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? Nej.
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? Ibland kanske.

PERSONER:
Vad tycker du egentligen om kungen? Det står still.
Vem vill du se som julvärd julen 2009? Tomten skulle vara fint. :)
Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Ullrika och Sara. :)
Vilka är dina förebilder? Mamma så klart. :)
Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? Det orkar jag inte, helt ointresserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0