Palace Station.

Andreas har precis farit härifrån. Det är sjukt vad man kan sakna honom, usch. 08:erna har farit hem idag också. Så jag var tvungen att säga hejdå till min nya pojkvän också, Philip. Kommer sakna honom jätte mycket också.



För övrigt så är jag ensammen hemma några dagar framöver. Vet inte hur länge men några dagar iaf. Skönt! Så ikväll ska jag bara njuta av tystnaden i huset och mysa med min hund Sessan. Hon och jag ska mysa ikväll i pappas säng alldelens för oss själva, hihi! Stackarn håller på att bli väldigt gammal. Hon är ju som sagt 12 ½ år nu. Hon sover hela tiden och börjar få ont i lederna. Blä! Kommer bli tungt när hon går bort.



Imorgon ska jag och Sandra på bio och se Harry Potter och Halvblodsprinsen. Det ska bli mys!

Nu ska jag leta efter något att se på tv.

Kommentarer
Postat av: sara

Hej!

Har läst gamla inlägg på din blogg. Är verkligen ledsen för det som har hänt din mamma. Själv förlorade jag min pappa för 3 ½ år sedan. Livet är verkligen orättvist!

2009-07-27 @ 02:30:45
URL: http://saraahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0