23 dagar kvar.

Jag sitter just nu och tänker på min och Andreas förlovning. Jag blir helt pirrig i kroppen varje gång det kommer upp i huvudet. Det händer verkligen nu. Det är verkligen nu vi ska förlova oss!
Jag och Andreas satt och pratade om förlovningen i bilen påväg hem till mig igår.
Från min sida är det blandade känslor. Men såklart inga negativa känslor! Utan det är glädje, lycka, hopp, kärlek, närhet och den största av alla, att vi ska binda oss till varandra.  Och jag tycker inte det är mer än rätt efter 4 år tillsammans. Jag ser fram imot det jätte mycket! Vi funderar på att ta in på hotell. Vi har inte bestämt oss än. Jag vill mer vara på en romantisk plats med champange och solnedgång. Men det är jag i ett nötskal!
Andreas har varit på en helt annan planet sen vi beställde ringarna. Han är i sin egna värld hela tiden. Han är fruktansvärt nervös. Men jag ser att han skiner upp när vi pratar om förlovningen. Ler mot mig och tittar på mig med dom där ögonen som säger: Gud vad jag älskar dig Felicia, du är så himla vacker och underbar.
Han är nervös, han kan inte heller fatta att det verkligen händer nu.

Jag tror faktiskt att jag kommer börja gråta när han sätter ringen på mitt finger. Kommer sitta och gråta glädjetårar hela kvällen!

Jag älskar dig så otroligt mycket Andreas. Ett liv utan dig är inte värt att leva.
Du är det bästa som hänt mig, du är mitt allt. Vill alltid vara din Felicia.


/ Bara Din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0