He's got a place in my heart.

Äntligen har jag kommit hem från jobbet. Idag har jag sjungit solo 3 gånger. :O Men det går bara bättre och bättre.

Igår så gick jag och Andreas ner till bryggan för att känna på vattnet. Men jag ville fiska lite också. Och jag som är van vid kastspö med knapp och inte den andra versionen. Vet inte vad den kallas. Så Andreas visa en gång hur jag skulle göra för jag hade glömt bort. Så han kasta en gång. Sen kastade jag. Och på första kastet fick jag en abbore! Och den var inte liten heller! Och jag skrek ju till för den tog precis då jag skulle dra upp draget. Haha, blev ju rädd. Så första fisken på kastspö fick jag på första kastet, de ni!

Hela familjen har precis varit nere och badat vid bryggan. Det är tydligen 21 grader i vattnet. Men ändå vågar jag inte ner, badkruka som jag är, haha. När vi ska bada badtunna vågar jag nog mig ner i vattnet när man kan hoppa in i den varma tunnan efteråt, hehe.

Ja, nu har jag inte länge kvar att jobba. Fem dagar kvar. Sista dagen nästa söndag. Har en våffelandakt, fest-i-val och en friluftsgudstjänst kvar att framföra. Tiden går så fort. Sen har jag officielt sommarlov! Och så en saftig lön att spendera, yei!

Nu ska jag lyssna på underbar musik. Som den här till exempel:

Njut av världens underbaraste kvinna!

/ Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0