Idag & Igår.

Igår gick jag och Anna på Mat&Prat och åt lunch, mums. Jag köpte också ett par harembyxor på Indiska. Skit coola. Vet att många tycker dom är skitfula. Men mina är riktigt coola. Titta bara. :)


Vad tycker ni? :)

Sen for jag till Persön och väckte plutten som varit hamnvakt hela kvällen. Kröp ner bredvid honom en stund. Varm och mysig var han, hihi. Sen gick vi till Statoil för att han var hungrig. När vi kom hem igen så började vi se en film. National Treasure 2. Men vi hann inte se klart den för att Erik kom med sina nya bil och jag trodde Andreas skulle få utlösning. Han kunde inte sitta still och kunde inte sluta le. Han ville tydligen också ha en sån bil, stackarn, haha. Så Erik skjutsa oss till mig. För jag hade glömt samhällsen hemma. Japp, jag är så duktig. Vi käka middag då vi kom till mig. Sen gick vi i duschen och efter det så såg vi klart filmen. Sen satt jag och var osocial och  såg på olika frisyrer på internet. Ska nämligen klippa mig snart och jag tror jag vet hur det ska se ut. Men det får bli på bild efter jag klippt mig. Sen gick vi och la oss. Var jätte mysigt att sova bredvid honom, hihi.

Imorse så for han före mig till skolan. Han fick komma in i rummet 3 ggr och säga hejdå för jag ville inte släppa honom. Usch, ville att han skulle krypa ner igen så han kunde hålla om mig. Iaf, han for och jag somna om. Gick upp och fick skjuts till skolan. Sett vårshowen. Riktigt bra var den. Sen gick jag på stan med Anna. Letade en studentpresent till Andreas. Och hittade en. Men kan inte skriva vad det är ifall han skulle kolla. Den nyfikna jäveln. Sen käka vi på max med Joel och hans kompisar. Efter det så gick jag, Anna och Joel och solade. Fast det var bara jag som sola, haha. Hoppas jag fått lite färg iaf. Jag som har så lite pigment.
Och nu är jag hemma. Ska ta och se lite OTH och slappa lite.

Min bror har varit hos tandläkaren och fått lugnande och bedövning. Så han är helt groggy. Pappa var tvungen att lyfta in honom. Och han som tror att allt är som vanligt, så ställer han sig upp från soffan och ska bärja gå. På en gång föll han åt vänster, sen åt höger. Så jag tog tag i honom och sa att han skulle sätta sig i soffan. Stackarn. Helt borta i skallen, haha.

Nu, OTH.

/ Felicia.

Kommentarer
Postat av: Anna

byxorna är så GALET coola :D vi kan skina ikapp i sommar, jag drar mina svarta så kör vi ;)

2009-06-09 @ 17:37:20
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0