Jag fick inte ta farväl.

Jag sitter och ser på House just nu. Willson tar farväl till sin fru som ska dö om några timmar. Jag är avundsjuk på honom. Jag är avundsjuk för att han får säga farväl till den han älskar mest. Jag, pappa och alla andra som älskar mamma fick inte ta farväl av henne. Inte säga hur mycket vi älskar henne och att allt kommer bli bra. Utan det sista jag såg av mamma, tror jag var när hon lämnade mig i mormors stuga. Jag har ett vagt minne av att jag var där den dagen. Sista gången pappa fick se henne var i båten innan den välte. Ingen förvarning alls att det här är sista gången jag får se min mamma. Det är så orättvist.



/ Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0