Keep the faith.

På lördagen då jag vaknade var jag inte lika glad längre. Men så värst dåligt mådde jag ändå inte, hehe. Jag och Andreas for till Persön och åt bakismat på Statoil. Kan erkänna att man blev lite spyfärdig. Sen hämtade vi Amelia och Nina och for till Mona där massa trevligt folk var. Blev där ett bra tag. Sen for vi runt lite i Råne och senare till Nisse dör jag fick en trevlig pratstund med Elina. Mitt i allt ringer daddy och vill att vi kommer och hämtar han och A-K. Vi var nämligen chaffis åt dom. Och lulliga var dom. Daddy hade träffat på Lill-Anders och han hade sagt att han har en väldigt vacker dotter, höhö. *leeeeeer* När vi kom hem blev jag plötsligt väldigt hungrig så jag var tvungen att äta lite. Sen fick jag väldigt ont i magen. Vet inte om det var för att jag var lite luggig igen eller om det var min magkatarr som spökade. Tror det var magkatarren faktiskt, för det gjorde väldigt ont i magsäcken och det såg ut som att jag hade bröst under mina bröst, vackert. Så uppblåst var jag, blä. Sen slocknade vi på en gång igen.

 
Min underbara Andreas. <3

Idag har jag börjat jobbat. Ville inte stiga upp imorse. Ville ligga kvar och bara sova och känna att jag har sommarlov. Men jag tog mig upp iaf. Men dagen har ändå gott fort och jag har haft kul. Love the drums. <3 Även om jag är lite blyg och har prestationsångest så har det ändå gott bra. Det kunde ha gott sämre. Och jag har verkligen saknat Idas och Marias skratt. Man blir så glad av att bara vara i närheten av dom! Om ni inte fattar så är det mina underbara handledare. Eller vad man ska kalla det. Det är dom som håller i sommarkyrkan iaf. Hihi.
Imorgon har jag sovmorgon. Börjar klockan 13 men jobbar till 20. Men det är lugnt. Bara jag får sova, haha!

Nu ska jag se OTH som jag saknat så mycket!

/ Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0