Klibbigt värre!

Just nu tar jag en pause från värmen. Himlarns vad varm det är! Det bara rinner över hela kroppen. Funderar på att bada, men vill inte ta första doppet själv... Älsklingen kommer hit sen, vilket tid vet jag inte, men han kommer iaf. Så tjejkvällen blir inte av. Sandra får komma upp hit och sola med mig och äta med oss så inte hon ska behöva sitta själv hemma och ha tråkigt. Ska ta och ringa hon snart. Tycker synd om Andreas som måste stå och jobba i den här värmen. Jag hade också velat ha mina tjejer här. Anna, Janina, Emma, Annaa och allihopa! Saknar dom jätte mycket.


Nu blir det ut i värmen igen!
  

/ En Klibbig Felicia.

Kommentarer
Postat av: janina

jag saknar dig med gumman, jätte synd att du inte kunde vara med på lördag <3

2009-06-26 @ 15:43:24
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: felicia

ja, det är jätte synd :( vi ska ha en tjejkväll här hemma hos mig i sommar! det är jätte vackert här på sommaren. <3

2009-06-26 @ 16:26:57
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0