Snart så.

Onsdag. Snart är det fredag och då har jag äntligen fått sommarlov. Idag har jag bara sovit. Orkade inte fara på en enda lektion som är en timme lång. Sett lite mer OTH. Snart klar med den sista säsongen. Imorgon så är det mentorsdag. Vi musikare ska vara med våra mentorer osv. Sen ska jag och Anna till Sara för att fira henne och Ellen imorgon. Dom fyller 17 år. Blir väll att sova hos Anna då. På fredag så ska alla samlas i aulan för att höra på rektorns snack. Men det ska jag inte gå på. Utan jag ska på Älsklingens student i Kalix istället. På kvällen har jag ingen aning om vad som händer. Andreas klasskompisar är dumma och vill ha kärringfritt. Tack så mycket, id*****. Eller så är det vara han som vill vara själv med sina kompisar, vad vet jag. Antingen ska jag vara med Anna eller så är jag i Råne för att det är marknad. Kanske hittar någon att vara med då. Får se vars det slutar.

Jag är på dåligt humör. Så, hejdå.

/ Felicia.

Kommentarer
Postat av: ANNA

Naw plutt :) om du inte får lust med marknaden så ska vi mysa på för fullt :D

2009-06-10 @ 18:17:53
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: janina

ha det så roligt på skolavslutningen gumman :) <3

2009-06-10 @ 22:33:31
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0