Tjuvsovare.

Jag har nyss vaknat. Har inte sovit så här länge. Utan steg upp vid 9 med Andreas som fortfarande är och jobbar. Sen vid 11 tiden började jag må illa. Så jag gick och tog en kalldusch, skönt! Ja har bränt mig väldigt mycket och tror det var orsaken till att jag mådde så illa, för att jag är så varm och inte druckigt tillräckligt mycket. Så efter kallduschen svepte jag ett stort glas vatten och gick upp och la mig i pappas säng. Svalt och skönt. Och har sovit tills nu. Jag vet en som kommer ha svårt att somna inatt. Jag. Och jag som ska upp och jobba imorgon. Halv 10 börjar jag och ska jobba till 21 på kvällen, härligt.

Aja, nu ska jag vänta in Andreas och ta mig något i magen.

/ Felicia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0