Träningsvärk och snorig.

Imorse var jag död. Snorade och hade väldigt ont i halsen. Och det har jag än. Andreas har smittat mig. Som vanligt. Så går det när man är en pussoman. (=narkoman på pussar) Jag kunde knappt ta mig ner för trappan idag. Gud så ont jag har i kroppen! Otränad, javisst! Så idag har det sett ut som att jag bajsat på mig/fått något grovt upp i baken. Blä.

Idag har jag lämnat in engelskan och det vart så härligt. Har också lyssnat på våran utbytesstudent vi har från U.S och det var väldigt intressant. Sedan på lunchrasten gjorde jag klart inlämningsuppgiften i svenska. Så nu är den bortgjord också. Ikväll ska jag göra samhällsen så jag slipper gå och ha ångest över det. Får väll se om jag lyckas göra något. Är så fruktansvärt hängig.

Igår kväll kom jag på att jag hade GeMu (gehörs- och musik lära) prov idag. Härligt. Jag tänkte att det inte var någon idé att plugga alls. Så jag gjorde inte det. Det gick sisådär. Får väll hoppas på det bästa.

Så här ser jag ut idag:

Skjorttunika - Diva
Gladiatorsandaler - Scorett

Här är min nyblivna 19 (7) åring. Älskar dig gubben. <3

Han har på sig t-shirten han fick av mig i present och nyfrillan. 
Fast där är han nyduschad och har inte fixat håret, hehe.
Men han är söt ändå!

Nu ska jag slappna av en stund och fortsätta se på OTH.

/ Felicia.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHA VILKEN BILD PÅ ANTE XD

2009-06-03 @ 18:24:48
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: felicia

men han är ju jätte söt!

2009-06-04 @ 08:38:46
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0