Jag vet att du kan höra mig.

Ännu en jobb dag är över. Imorgon ska vi ha en workshop där alla får komma och spela och sjunga. Senare ska vi i sommarkyrkan ha en konsert och jag ska sjunga SOLO! :O Jag var nog nervös när vi skulle träna på sången. Var tvungen att sitta ner efter min vers. Skakade så mycket och mitt hjärta höll på att hoppa ur bröstkorgen. Alla är så snälla och säger att jag är skitbra när dom ser hur nervös jag är och hur jobbigt det är för mig. Tack för det. <3

Efter jobbet så for jag till Sandra och vi gick direkt ut på en promenad. Det var mycket härligt. Ska få ut Andreas på en promenad på onsdag har jag bestämt. För nu ska jag verkligen ta tag i det. Bara man har sällskap så går det fort och det är samtidigt väldigt härligt och inte alls jobbigt. Blev helt pigg efteråt.

Imorgon jobbar jag 9 till 20. Men på onsdag jobbar jag vara 13 till 16.

Andra versen i den här låten av Sonja Aldén ska jag sjunga imorgon.
 

/ En Mycket Nervös Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0