Skolavslutningskvällen.

Efter Andreas student så for jag till min kusin Simon som också tagit studenten. Han var också riktigt stilig!




Efter att ha ätit middag och tårta hos honom så trog jag till byn och var med Christoffer (Biffe) och lite annat folk. Jag skulle inte dricka så mycket, men så blev det inte precis. Hehe. Efter en aning mycket alkohol så blev jag väldigt pratglad och hälsade på alla möjliga. Tillexempel pappas gamla elev som han fortfarande har kontakt med och flyttat tillbaka till Råne. Lill-Anders (han är väldigt långt) och han blev väldigt glad och kände igen mig. Och så träffade jag på min barndomskompis Lovisa som jag saknat väldigt mycket. Vi tappade kontakten för 3 år sedan. Men så glad och pratglad jag var så gick vi tillsammans en sväng. Min gamla klasskompis Daniel fick skjutsa mig ett x-antal gånger till älven så jag kunde kissa. Och senare på kvällen så stod jag med en massa killkompisar och pratade. Då kommer plötsligt Lill-Anders fram och sa att det bara är att säga till om killarna gör något med mig, haha. Lite gullligt ändå. Sedan vid 12 tiden kom älsklingen till Råne och jag blev väldigt glad, haha. Vid den tiden var jag vääääldigt "glad". Ringde runt till mina klasskompisar och dom bara skrattade, haha. Började prata på skånska för att jag ringde till Emma som har bott i Skåne en bra tid och var där nu och pratade skånska med mig i telefonen. Det kunde inte ha låtit så vackert, haha. Sen for jag och Andreas hem och slocknade på en gång.

Lite bilder från kvällen.


Christoffer.


Jag och Christoffer är glada, haha.


Lovisa och Jag. (här har jag börjat bli väldigt glad, haha)

Kvällen blev ändå väldigt lyckad!

/ Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0