23.23.

Just nu sitter jag och ser på V for Vendetta. Ett tidsfördriv för att bli nog trött för att kunna gå och sova.
Idag har jag inte gjort allt för mycket. Efter Andreas for hem så hyrde jag en film. Wall-E. Tror inte man kan bli sötare. Igår så hyrde jag och älsklingen film också. The Red Baron. Den var också bra. Tyckte inte om slutet, men handligen var bra.
Imorgon ska jag till Antipanti. Mysa riktigt ordentligt med honom innan han far till Värmland. Sist han var borta skrev jag att jag aldrig skulle klara av det igen. Och nu ska han bort igen på praktik. Jag riktigt jävla hatar hans skola. HATAR DEN! Det är ju bara en vecka. Men det kommer bli en vecka full av helvete för mig. Tänker inte gå närmare in på just varför. Som sagt, ska mysa riktigt ordentligt med honom imorgon.

Nu ska jag fortsätta prata med honom i phonen.

/ Flisan.


Kommentarer
Postat av: AnnaSnyggingenHellgren

Uppdatera nu :O ;)

2009-03-07 @ 01:06:54
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0