Besviken.

Har precis suttit och sett Luleås match mot Frölunda. Dom förlorade och spelar inte mer nu föränns nästa säsong. Grymt besviken på dom.

Det som räddat min dag är att boken kommit! Men tyvärr så kan jag inte börja läsa den än. För jag måste läsa ut svenskaboken först. Som är mycket seeeeeeeeg. Har väll lite mer än 100 sidor kvar. Men texten är så liten så det tar en sån tid. Ska hyra filmen imorgon. Låt den rätte komma in och se vad som händer. Det är ju den boken jag läser. Har läst litet i slutet redan men måste få reda på hur det blev som det blev. Less.

Imorgon har jag bara en lektion. Eller jag har egentligen två med läraren kommer inte vara där, så då orkar jag inte. Åker in med pappa till stan så jag får en liten sovmorgon imorn. Sen ska jag hem och läsa och kanske göra lite läxa, beror på vilket humör jag är på.

Nu ska jag göra mig redo för säng, är grymt trött.



/ Flisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0