Skjut mig.

Sitter och tittar på gamla bilder på datorn. På mig hur jag såg ut för några år sen. Och det som kom upp i mina tankar var att hur fan Andreas ville bli tillsammans med en ful, fet och äcklig människa som mig?! Fyyyyyfaaaaan vad ful och mullig jag var då jag träffade honom. Det är helt sjukt! Han var vältränad och urläcker och så blir han kär i en ful och äcklig tjej som mig?! Jag måste verkligen ha inre skönhet. För ingen skulle vilja ha det fula monstret jag var förut. Jag vill spy. Var det något fel på våra ögon eller? Jag såg inte hur tjock och ful jag var i spegeln och Andreas måste ha varit blind. Jag säger bara din feta äckliga gris Felicia! Och jag skäms jätte mycket! :(

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!

Jag hatar mig själv.....

Kommentarer
Postat av: evelina

du har inte ens varit i närheten av att vara fet fellan, du är fin precis som du är.

2009-03-26 @ 14:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0