Tårtaaaaa.

Igår så fyllde brorsan 8 år. Så det blev tårta och fika. Såg även luleås match. Dåligt match som f*n. Väldigt besviken på luleå. På frölunda också som spela fult. Alla spelare gick på den bästa luleå spelaren, Linus Omark för att skada honom. Som tur var så fick han bara en spricka i läppen.

Imorse ville jag verkligen inte på skolan. Var hur trött som helst. Kändes inte som jag hade sovit något. Min kropp är helt slut. For iaf men ville hem varje sekund. Det som har lättat lite är att jag inte behöver göra prov imorgon. För jag ska till läkaren så jag hinner inte. Ska göra det nästa onsdag istället. Har nog med läxa redan. Och känner att jag inte klarar av så mycket. Även om jag varit hemma och sovit i 2 veckor så har kroppen inte vilat upp sig ett dugg. Blä. Idag ska jag göra lite matte och kanske läsa lite mer i min bok. Ska även beställa den nyaste Twilight boken. Nr. 4. Längtar väldigt mycket. Och det är den sista boken om berättelsen om Bella och Edward. Usch, fy och blä att det tar slut snart på dreas histora. Kommer säkert läsa böckerna om och om igen. Fick ju första i födelsedagspresent och ska köpa dom andra senare. Just nu är första prioritering bok 4. Men nu ska jag gå och fika tårta igen. Sandras Family har kommit hit för att fira Emil i efterskott. Så...tårtan väntar.

/ Flisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0