Vad ska man göra när hjärtat bara ömmar?

Hej på er.

Igår så fick jag inte göra något prov för att min lärare är för stressad och hinner inte änns stanna och prata med mig om när jag ska ha det. Hörde bara när hon sprang genom korridoren att hon mumlade något om vecka 13. Tröga kvinna. Resten av dagen blev skit också. Hade fel idrottskläder med mig och lektionerna gick dåligt. Men som tur var så var jag med älsklingen efter skolan. Och han sov hos mig också. Vi hade det hur mysigt som helst. <3

Idag har jag haft NK redovisning och det gick hur bra som helst. Är väldigt nöjd över våran grupp. Förutom över en viss person. Samma person som gav mig den där irriterande komplimangen under samhällsredovisningen. Blä på dig.
På musiken gick det skit bra också. Vi har en så kul låt. Bra vibrationer med Kikki Danielsson. Yey! Den ska spelas upp på tisdag för alla andra grupper. Det kommer gå finfint!

Idag fyller en viss liten hund 12 år, hihi. Det märks att hon börjar bli gammal. Hon har svårt att ta sig ner från trappan för att hon har ont i lederna, stackarn. Men något år till ska hon leva. Det har jag bestämt! Kommer bli så otroligt tomt när hon dör. Längtar verkligen inte till det....

Sötstumpan min! <3

Imorgon har jag och Andreas varit tillsammans i 3 år & 7 månader. Snart 4 år ffs! Herregud. Men då blir det förloving och det har han verkligen låvat nu! Han ska till och med betala min ring. Jag ska tydligen få en sjuhelvetes förlovingsring. Höhö. ;) Can't wait!

Min väldigt stiliga man och en mycket liten Felicia. (nästan 3 år sen, haha. åh, vill ha tillbaka mitt hår....)

Bara två lektioner imorgon, sen helg. Gud så skönt. Tyvärr så måste jag jobba med engelskan. Har redovisning på tisdag. Blä. Det är väldigt många redovinsingar just nu. Men bara en kvar nu. Får hoppas det går bra.

Jag kan inte sluta lyssna på Muse - Supermassive Black Hole!

/ Flisan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0