You don't belong in here in heaven.

Hos läkaren gick det bra. Var nyss ute i garaget och rotade lite i mammas grejer. Letade tidningen från 2005 då det skrev om forsolyckan. Men jag hittade den inte. Får fråga daddy då han kommer hem på söndag.
Imorgon är det den värsta dagen på året. Enligt mig. 14 år sedan mamma dog. Skriver det nu för att jag inte kommer ha tillgång till dator imorgon.
Ja, vad ska man säga? Orkar inte änns tänka på det just nu utan sparar all smärta tills imorgon då jag ska hälsa på henne och tända ljus. Älsklingen ska med också. Sen far jag till honom och sover.

Kommer inte kunna skriva något i helgen heller så det kommer bli ganska tomt här.

Känner på mig att det kommer bli väldigt jobbigt imorgon. Skulle inte förvåna mig om jag skulle bryta ihop mitt i skolan bara sådär. Men ska försöka mitt bästa för att det inte ska synas att jag mår dåligt. Ska försöka. Kommer längta tills jag får sluta så jag kan fara till henne. Har längtat så mycket. Har bestämt att jag ska hälsa på henne oftare. Det förtjänar hon.

Är det verkligen möjligt att sakna en person så mycket som jag saknar min mamma? För jag kan inte beskriva hur mycket. Vill fara till hennes grav och ligga där hela natten! Strunta totalt i hur mycket jag fryser, bara få känna att hon är nära.

"Imorgon kommer jag och hälsar på mamma. Saknar och älskar dig jätte mycket. <3"


1964-12-26 ~ 1995-05-28

/ Felicia.


Kommentarer
Postat av: ANNA

det kommer gå bra älskling... /;

2009-05-28 @ 00:11:58
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0