Fuck you statsskick!

Jag är äntligen klar med den satans rapporten och det är en sån otrolig lättnad! Har hållit på i 3 timmar med den och jag tror jag aldrig suttit och pluggat så länge i hela mitt liv! Allt för Sveriges jäkla statsskick! Har jag sagt att jag hatar politik? Tur att plutten min var så snäll och kom och hjälpte mig. Så jag kunde avsluta skiten själv. Hoppas att det blev bra nu. Annars blir jag rasande!

Saknar min älskling redan för tillfället. Har en kraftig huvudvärk på grund av allt det här. Så nu ska jag belöna mig själv med Twilight som jag fått låna av söta Marlene idag!

Imorgon blir det föreställning och så slutar man kvart i 13. Så skönt. Sen ska jag kanske till AnnaH (en av mina många älsklingar) och sen till pluttens mamma för att vara där under helgen. Tror det blir hela helgen. Inget planerat än.

Aja, nu kliar det i fingrarna så jag ska slå på filmen!

/ Flisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0