Gubben, kom hem.

Måndag. Ja, en ganska lugn dag. Har varit ganska trött, men det är väll inget ovanligt? Har gått och saknat min plutt hela dagen. Och dom jagar så mycket och så sent att jag inte kommer kunna prata med honom ikväll. Så det kommer bli väldiga problem att somna inatt. Imorgon kommer det bli samma sak. Blir förmodligen så hela veckan. DEPP! Usch, jag mår skit. Jag vill ha min Andreas här nu. Vad kostar det att åka buss till Jämtland?

I veckan blir det bara plugg. Idag har jag spelat och tränat några komp på trummorna. Fantastiskt. Och så skulle jag fortsätta på NKn. Men då har jag ju övningsfrågorna i skolan. Tror jag iaf. Så jag renskrivde det jag gjort på lektionen idag. Imorgon blir det yttligare mer NK och matte, har nationella på onsdag, NK och Svenska prov på fredag. Det är nog bara NKn som kommer gå bra. Gah. Bara skit hela jäkla tiden.

Nu får du faktiskt komma hem älskling!


Nu ska jag försöka sova. Önska mig lycka till.

/ F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0