Tråkigt inlägg.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Haft en mysig helg med Andreas. Varit lite full och lite bakis. Varit med Amelia och Nina en stund. Och nu är jag hemma. Svenska provet gick som jag trodde, inte så bra alls. NK provet gick något bättre, hoppas jag. På tisdag har jag sista nationella provet i matte. Nästa vecka har jag det sista nationella provet i engelska. Sen är väll alla dom proven klara. Sen tror jag inte det blir nå mer prov. Kanske några små läxförhör och så. Det är ju som sagt bara 4 veckor kvar av skolan. Sen börjar jag jobba i 3 veckor och sen har jag sommarlov fram tills skolan börjar igen. Så nu börjar mitt huvud stressa ner lite. Egentligen vill jag bara vara hemma dom här sista veckorna av skolan och ligga och sola. Idag har jag blivit solbränd, så himla skönt. Inte så mycket, men det syns i ansiktet iaf, hihi.

Imorgon börjar jag 9.50. Så jag ska åka in med pappa. Blir nog att duscha på morgonen. Har inte orkat göra det ikväll.

Jag längtar tills onsdag, när skolan är slut. För då ska älsklingen komma hit. Vi ska titta på ringar och vi firar också 3 år & 9 månader, hihi.

Nåja, nu ska jag gå och göra mig klar för sängen. Andreas ringer nämnligen snart.

Det här blev ett tråkigt inlägg, men visste inte riktigt vad jag skulle skriva.

/ Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0