Tummen ner för söndagar.

Jag har aldrig gillat söndagar. Det har alltid varit något fel på dom.

Just nu är jag ensammen hemma. Ligger i Emils säng och ser på E! och mår pyton. Ont i huvudet, ont i magen och kallsvettig. Kan inte äta för då börjar jag må illa också.

Helgen har varit okej. Andreas var tvungen att jobba igår också. Men jag och Anton följde deras mamma på salongen för hon skulle göra slingor och det blev väldigt fint! Och plutten kom förbi och gav mig några pussar för att han var i närheten. Jag och han for till Fiia igår också och umgicks. Det var trevligt. Glass med min chockladsås, bilkurra och skräckfilm. Sen sov vi här hos mig. Det jag inte tycker om med sommar är att det blir så fruktansvärt varmt med täcken. Usch. Har sovit jätte dåligt dom här dagarna vi varit ledig.

Har pratat med farmor och det ser ut som att vi ska gå på stan på tisdag och köpa min fina klänning och kanske sandalerna jag vill ha. Ska prata med henne lite mer sen.

Det är jobbigt när pappa är borta nu. Känns väldigt konstigt och obehagligt. Ingen trygghet alls.

Nu ska jag gå och duscha av mig, känner mig väldigt äcklig.

/ Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0