Panikångest.

Idag utsattes jag för något fruktansvärt.

....boom....bOom....BOom....BOOOOOM!

Japp, ljuden från en t-rex i närheten. Jag fick totalt panik. Skrek i klassrummet: FAN VAD ÄCKLIGT! Jag satt vid fönstret men kunde inte titta ut. Så i ren panik gömde jag mig under bordet. Och där satt jag i nästan fem minuter. Dom i klassen tyckte synd om mig, för dom vet att t-rex är min största fobi och sträck. Så för att kunna sitta upp och försöka hänga med på lektionen så pluggade jag i headsettet i öronen med musikpåi fullt ös.

Det var verkligen en av dom värsta sakerna jag varit med om i mitt liv. Jag höll på att börja gråta. Usch så fruktansvärt obehagligt. Jag vet att det verkar töntigt, men jag kan inte hjälpa det.

Har ingen aning om vad som orsakde ljuden av en t-rex på ingång heller. Fruktansvärt frustrerande och äckligt.



Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

sv: åh vad mysigt :D jag ska snart kila till en kompis, får väl se vad vi hittar på :)

2009-11-20 @ 18:00:47
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0