En bra helg.

Min helg har varit bra. Bara en massa mys med Andreas i fredags.

I lördags hade alla skolor i gymnasiebyn öppet hus. Så jag var på min skola och spela upp låtar och sjöng. Sen så gick jag på stan med Sandra och hennes kompis. Dom åt på Sub och jag tog en Café Latte. Sen så ringde jag Andreas och bad honom hämta oss, eftersom bussen hem inte skulle gå på ca två timmar. Vi for till Sandra och förberedde för våran kompis babyshower. Kvällen blev mycket lyckad. Med mycket skratt och god mat. Våran kompis fick många fina presenter som man kunde "aah":a och "ooh":a över. En mycket lyckad kväll helt enkelt! Senare på kvällen kom Andreas och hämtade mig igen och vi for hem till honom och sov.

Idag så har vi bara tagit det lugnt, det är ju trots allt söndag. Sen på eftermiddan for vi till mig och gjorde samma sak här. Och nu ser jag på Harry Potter. Och det ska bli så härligt att få sova ut imorgon, är nämligen LEDIG! Yey!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: MEN kvinna vad tror du jag vill då :O xD

2009-11-08 @ 23:53:28
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0