Första ankomst.

Nu är ännu en helg över. Jag hatar verkligen när dom går för snabbt!

Jaha, vad har jag gjort denna helg då? Jo. Jag har varit hos svärmor. I fredags såg vi på Idol och åt tacos. Igår så gick jag och Andreas på bio och jag fick se New Moon igen! Andreas tyckte att det var bra. Han satt bara och flinade åt mig när jag oh:a och ah:a. Haha. Han är så söt! Sen hyrde vi tre filmer. Wolverine, Yes Man och Marley & Me. Alla var mycket bra. Fyra filmer på en dag, här ligger vi i! Idag så har vi bara tagit det lugnt. For och köpte en tårta åt svärfar som fyllde år igår. Åt den och sen såg vi på Public Enemies. Och nu har jag precis duschat och sitter här. Det var min helg det!

Imorgon. Skola. Usch. Kill me.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Det låter som en mysig helg :)

Kram

2009-11-29 @ 22:11:17
URL: http://sofielindroos.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: Den var rätt tråkig, tyvärr, men det är så det är nu för tiden för mig.

Kram

2009-11-30 @ 07:03:22
URL: http://sofielindroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0