Tummen upp, tummen ner.

Tummen upp: Idag hade jag terminsuppspelning i trummor B. Det gick hur bra som helst! Även om jag inte tränat så mycket så gick det som smort. Det bevisar ju bara hur bra jag är. ;) Fast jag skakade som ett kid efteråt, men de må vara! Äntligen har jag fått det mesta gjort på skolan, av det jag missat när jag varit sjuk. Så det känns skönt.

Tummen ner: Därimot så blev jag väldigt besviken idag när jag fick veta att vi först går på jullov den 23 december. Alltså går jag till vecka 52, tisdag den 22 december. FUCK SKOLSTYRELSEN! Vad är det för mening med att gå måndag och tisdag?! Gah!

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen snabbt innan Grey's Anatomy börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0