Bara hostan kvar.

Jag börjar nu att friskna till lite. Har inte längre ont i skallen och näsan rinner knappt. Det är bara den förbannade hostan kvar då. Mådde jätte bra imorse då jag vaknade. Yey, tänkte jag, nu är jag frisk. Men sen var jag tvungen att hosta och då kände jag den rivande känslan i bröstkorgen igen och det låter förfärligt. Men jag är pigg. Jag äter igen. Jag har nämligen knappt ätit något under dom dagar jag varit som sjukast. Och jag var tvungen att väga mig imorse. Jag blev faktiskt jätte förvånad. 1.5 kg hade jag gått ner. På bara några dagar. Men iofs så är jag ganska van. Ena veckan väger jag så mycket och andra lite mindre och sen så går det upp igen. Upp och ner hela tiden, precis som mitt mående.

Jag har faktiskt pluggat lite idag också. Väldigt stolt över mig själv som tog tag i det utan att tänka, usch. Därimot ser jag inte fram emot allt plugg som måste göras under lovet, blä.

Men imorgon kommer jag äntligen få träffa min älskling igen! Inte träffat honom sen i söndags. Får bara hoppas att han förblir frisk. Han kände sig nämnligen lite krasslig igår. Fy!

Ja, det blir förmodligen skola för mig imorgon. Undrar om dom saknat mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0