Dessa äckliga söndagar.

Jag har alltid hatat söndagar sen en längre tid tillbaka. Söndagar betyder skola imorgon, idag far älsklingen hem, idag far jag hem från älsklingen och att det är en helt obetydlig dag som enligt mig, inte borde få finnas. För mig så för söndagar bara med sig depression. För jag kan inte komma ihåg en söndag då jag mådde bra. Allt som är jobbigt har med söndagar att göra. Den värsta dagen i mitt liv hände på en söndag, den dagen då mamma togs ifrån mig.
Söndag den 28 maj 1995.

Jag kan inte komma på en positiv sak som har med söndagar att göra. Så en fet tummen ner för söndagar.

Kommentarer
Postat av: Githan

Hej Felicia! Jag läste ditt inlägg i "mammamelissa"s blogg. Klickade mig vidare till din egen blogg. Nu har jag suttit i flera timmar och bara läst och läst och tårarna har runnit på mina kinder. Vet du Felicia, om du var min dotter så skulle jag vara en mycket stolt mamma. Så fint du skriver både om dig själv och om din mamma. Jag är berörd av hela mitt hjärta. Du är en fantastiskt fin tjej, Felicia. Med så många fina egenskaper och så käslosam.

Jag är en mamma till 4 söner och en farmor till 6 barnbarn. Jag är 55 år och bor i Småland.

Felicia, jag önskar dig allt gott och mycket lycka i livet. Och vet du lilla gumman, jag tror att din mamma sitter på ett vitt moln i himlen och ler av stolthet av att just hon är din mamma. Var rädd om dig! Kram från Gith!

2009-10-11 @ 20:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0