Mamma, bredvid mig?

Inatt vaknade jag av att jag kände en närhet. Jag vaknade och frös. Sedan kände jag en ilande känsla längs ryggraden. Självklart, hej mamma.

Jag har sedan länge funderat på att besöka ett slags medium. Min kompis, vars mamma också dött, har fått veta att hennes mamma är vid hennes sida hela tiden. Hon har till och med sett sin mamma efter hennes bortgång. Och jag kan inte släppa tanken av att jag också vill veta om min mamma verkligen är bredvid mig. Att hon verkligen är min skyddsängel.

Men samtidigt är jag rädd att detta medium inte kan se mamma bredvid mig. Att jag ska få veta att hon inte är det.

Självklart kan ju allt vara påhittat det här med medium. Vad vet jag? Det viktigaste är väll att jag själv tror och vet att hon är här. Men det skulle vara väldigt intressant att sitta där med ett medium och få höra hur han/hon börjar prata om forsar, saxar, mammaroll, ja allt som har med min mamma att göra. Har sett på en del program att dom bortgångna tar kontakt med mediumet. Tänk om det medium jag besöker får kontakt med min mamma?

Jag är fruktansvärt nyfiken på det här. För jag vet inte om jag ska kalla det bullshit eller total sanning.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag tror på det! Eller vissa medium är bara bluff men jag tror att det finns några som är genuina. Adrian's syrra var till en som såg någon morbror till henne som hon var kanska nära, och farfar och nån annan. Finns många som går till medium och sk fortune tellers på irland.

2009-10-21 @ 17:05:45
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0