You're like my own personal brand of heroin.

Jag och tjejorna plus Andreas ska fara och se premiären på New Moon. Jag, Annorna och Marléne skulle egentligen se midnattspremiären med både Twilight och New Moon, men när vi skulle köpa biljetterna så blev det nå fel på SF sidan. Så vi sket i det, så det blir på premiärsdagen istället. Då kan Andreas också följa med. Han kan ju inte se på bio tills klockan 3 på natten och sen gå upp klockan 6 på morgonen och jobba.

Iaf, jag satt och kollade på lite bilder från New Moon och hittade riktigt saftiga bilder!


















;)

Källor: Här och Här 

Varför han har en massa prickar på dig är för specialeffekterna, han är ju glittrig i ljuset vet ni. ;)

Jag blir helt pirrig i kroppen. Dom som kommer se premiären på fredagen den 20/11 i Luleå, om ni har en stor suck eller ååh eller liknande, det kommer vara jag. ;) Hör ni någon som grinar, är det jag också!

Nu har ni något att "bita" i. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0