Vi har änglamammor.

För något år sedan träffade jag en tjej som heter Caroline. Hon blev tillsammans med min pojkväns kompis och dom är fortfarande tillsammans. Och under dom här åren har vi byggt upp en stark relation. Vi pratar inte ofta, men vi vet båda två att vi finns där och bryr oss om varandra.

Caroline är en mycket speciell person för mig. Inte bara för att hon är en av mina närmaste kompisar, utan för att hon också har en änglamamma, precis som mig.

Att kunna dela med sig av liknande situationer och känslor har varit oerhört skönt. Att få prata med någon som i princip känner likadant som mig.

Därför blir jag så glad när personer i liknande situationer kan ta stöd av det jag skriver. För jag blir så glad när jag kan ta stöd i det Caroline säger och tvärtom.


Caroline och Felicia, två tjejer med änglamammor.


Kommentarer
Postat av: Anna

så fina tjejer ni båda två! :)

2009-10-30 @ 23:46:54
Postat av: Anna

sv: HAHAHA mmmmh xD

2009-10-31 @ 01:36:06
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej :) var med i veckans blogg i min blogg och kopiera endast inlägg i min blogg (veckans blogg)och lägg in i din blogg och skriv i kommentars fältet att du vill vara med:D ha det toppen! :D

2009-10-31 @ 16:21:06
URL: http://idajakobssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0