Jag är arg.

Jag är frustrerad. Varför tänker ni? Jo, för att jag nästan inte fått veta något om min mamma när jag växt upp. Jag vet inte vilken favoriträtt hon hade, vilka låtar hon helst lyssnade på, hur hon var som person och hur hon var med mig, hur hennes och pappas relation var och hur dom träffades. Hur var hon som tonåring? Hade hon många pojkar efter sig? JAG VET INGENTING! Varför har inte jag fått veta allt det här? För det hade varit så himla mycket lättare att få veta allt eftersom under min uppväxt än att få allt slängt på sig nu, när sorgen och saknaden aldrig varit större. Jag vill faktiskt lära känna min mamma, även om hon är död. För jag vet att jag har en mamma, en änglamamma, men jag vet inte hur hon var som person. Jag kan inte se henne framför mig och veta att just sådär skulle min mamma reagera. HAR ABSOLUT INGEN ANING! Och jag är arg på alla mina nära som kände henne. Jag är arg för att ni inte sagt något till mig. Jag är för helvete hennes dotter. Jag har all rätt i världen att få veta allt om henne!

Nä, en stor jävla tumme ner för er. Jag är fruktansvärt arg och besviken på er! :(

Kommentarer
Postat av: Anna

gumman <3

2009-10-27 @ 13:24:07
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0