Jag hatar att plugga.

Jag har haft en underbar helg med min underbara pojkvän. Bara en massa mys! Och nu har han farit tillbaka för att jobba ännu mer. Tre veckor till. Får hoppas att han kommer hem mellan det också. Det var nog med två veckor. Vi har klarat fyra veckor, men det var ett living hell.

Jag sköt alla läxor åt sidan i helgen för att jag ville spendera all min tid på Andreas. Så idag ska jag riktigt dyka ner i böckerna. Huvva. Måste dyka ner bland trummorna också. Min trumlärare är nog sur för att jag inte gjort läxan nu två gånger i rad. Men så är det ju lilla jag med min energi. Min energi går åt att klara mig igenom en dag i taget. Plus en massa annat äckligt gorm som tar min energi. Blä. Önskar jag hade lite mer energi så jag kunde gå och lägga mig och må bra varje natt. Men det var ett mycket bra tag sedan. År.

Nu ska jag göra mig en te kopp och som sagt, dyka ner i böckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0