Jag hinner knappt tänka på mamma.

Nu har jag inte skrivit i min bok om mamma på väldigt länge. Jag har helt enkelt inte tagit mig tid. Och jag har dåligt samvete för det. Fråga inte varför, jag bara har det. Det ska bli ändring på det. När jag har energi och ork till det. Det är bara så sjukt mycket just nu. Ska försöka hinna med någon sida i veckan. Men det är så mycket läxor som måste göras. Så vi får väll se. Ska verkligen försöka. För jag känner att jag behöver det. Om jag ska komma någon vart med mitt mående kring henne.

Just nu vill jag bara lägga mig ner och dö.

Kommentarer
Postat av: Theodora

Allt för ofta hinner och orkas inte viktiga saker med, hur viktiga de än är och det är okej.



Ha inte dåligt samvete, för det är okej. Vi känner alla den känslan ibland att vi önskar vi kunde göra mer. Mer för oss själva och mer för andra.



Hoppas tisdagen kan ge mer energi, annars kommer den, det lovar jag.

/Theodora

2009-10-06 @ 12:48:27
URL: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0