Mamma Melissas tävling.

Nu är jag med i Melissas tävling om att vinna en diinglis-snuttefilt. Haha, vilket sött namn.
Jag vill ju såklart vinna den här filten till min kompis som ska bli mamma i december. Filten såg fruktansvärt mysig ut och jag tror verkligen att min vän skulle uppskatta den. Tror även att hennes lilla flicka som hon väntar (tror dom) kommer uppskatta den. Vem skulle inte uppskatta den? :) Kommer alltså inte att behålla den själv om jag vinner, utan kommer ge den till min 19 åriga kompis som ska ha en dotter i december. Vad ska man säga mer? Jag vill verkligen vinna den åt henne! Haha. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt du är!

2009-10-27 @ 10:30:14
Postat av: Githan

Felicia! Jag håller tummarna att du vinner den gosiga filten. Kram!

2009-10-27 @ 11:10:17
Postat av: Githan

Felicia, jag håller tummarna att du ska vinna den gosiga filten :) Kram!

2009-10-27 @ 11:19:57
Postat av: Julia

Hej Hej. Det är så att jag är med och med i tvälingen "veckans blogg"

http://fridassyster.blogg.se/

Skulle vara kul om röstade på mig :)

Kramar!

2009-10-27 @ 22:12:31
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0