Vill inte...

Nu har jag suttit och pluggat som en nörd. Och jag är fortfarande inte klar. Har ett stort muntligt förhör imorgon. Blöööö. Och jag ska hinna springa i duschen, platta håret och välja kläder tills imorgon, för det är nämligen skolfoto. Fick jag veta idag. Stress. Hatar det. Jag har engelska prov och trumläxa på onsdag, ska läsa ut en bok tills på torsdag och en labraport ska lämnas in på fredag. Jag hatar 2:an! Jag har bara hunnit gå skola i knappt sex veckor och jag har inte haft en lugn stund. Man kan inte känna den härliga känslan att man inte har något efter man gjort något prov eller inlämning, för det är alltid något man måste plugga på. Det är som om att varje lärare inte tror att man har något annat ämne än just deras. Jag vill typ gråta. Usch. Det trycker ner mig som fan. Jag kan aldrig slappna av.

Men något som lyfte upp mig idag var att Emma var på besök i Luleå. Och kom till skolan och kramade om alla. Gud vad man saknat henne alltså. Saknat hennes ljuva stämma i korridorerna. Så det var riktigt härligt att krama om henne!


Älskade Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0