Jag vill men det gör för ont.

Jag har dåligt samvete för att jag nästan aldrig besöker min mammas grav. Jag har dåligt samvete för att jag nästan aldrig pratar om henne.

Jag vet inte om det är för att det är för smärtsamt eller om jag bara inte vågar. För det har inte pratats om mamma så mycket under min uppväxt utan henne. Och mitt senaste besök hos henne så höll jag på att falla ihop av smärtor.

Men jag vill hälsa på henne, jag vill prata om henne. Men jag klarar inte av det själv. Mitt hjärta klarar inte av det själv.

Jag saknar henne. Jag vill sitta bedvid henne och vet att hon är så nära som hon kan bli. Jag vill veta allt om min mamma. Precis allt. Jag vill fylla den tomhet som finns i mig. Jag vill fylla den med mamma. Jag vill fylla tomheten som blev till när hon togs ifrån mig.

Jag vill ha min mamma tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0