I am broken.

Idag är en dålig dag. I dag är verkligen en sån där "jag vill ha mamma här just nu." dag. En sån dag då jag saknar henne extra mycket. En sån där dag man håller på att falla ihop i tårar hela tiden. En sån där dag som man bara vill lägga sig ner på golvet och skrika. En sån dag man måste klämma fram en massa falska leenden. En sån dag då man får svälja klumpen i halsen hela tiden. En riktig jävla skit dag.

Och på allt det ligger en massa pluggande på mina axlar. Något som tar fruktansvärt mycket energi att bära på. Men ändå så har jag tagit mig igenom den här skoldagen. Jag har tagit mig igenom 2 timmars pluggande. Och just nu är jag helt slut.

Vill bara skrika för att allt är så fruktansvärt jobbigt. Jag vill ha min mamma här. Jag vill ligga och gråta i hennes famn. Släppa ut allt som är jobbigt.

Jag orkar inte leva så här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0