Mamma på fyllan.

Pappa, mamma och fyra andra av deras kompisar var på Grekland innan jag var född. Det hade varit en vild kväll och mamma var ganska så berusad. Dom kom tillbaka till hotellrummet och pappa släppte blicken från mamma i bara någon sekund. Sedan hörs ett KRASH! Där ligger mamma på golvet och blodig på benet, balkongdörren som var gjord av glas är i tusen bitar.

Jag sitter och flinar när pappa berättade detta. Bilden jag fick upp i mitt huvud var mig och Andreas och att det var jag som låg där på golvet med glasskärvor i benet och är alldelens blodig. För att just häva sönder en balkongdörr när jag är berusad är en typisk grej som skulle hända just mig. Jag är till och med lik min mamma på fyllan, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0