Tears of joy.

Här är det kalas idag. Min lådsasmamma fyller år idag så det är tårtätning för full rulle.

Hade det bra hos Andreas också. Vi somnade väldigt tidigt för båda var mycket trötta. Så inatt har jag sovit 10 timmar! Varit hur pigg som helst idag. Och det behövdes, för idag hade jag mitt trummprov. Prov på hela A kursen. And here it comes! *Trummvirvel* .....Jag fick MVG! Och känslig som jag är så kom det en och annan tår. Löjligt. Men jag och min prestationsångest alltså. Blev så glad att jag äntligen bevisade för mig själv att jag är duktig! Andreas tyckte att jag var så söt när jag ringde efter provet och grät, han var så stolt över mig, hihi.


My beautiful drums!

Kommentarer
Postat av: amanda

vad duktig du är!! :)

2009-09-09 @ 20:01:21
URL: http://amandakerstrom.blogg.se/
Postat av: evelina

säger desamma, duuuuktigt! :D

2009-09-09 @ 20:38:51
URL: http://eeevelinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0