The Darker Instinct.

Så, nu är min blogg komplett! Tack åter igen moster!

Jag pussade nyss på min pojkvän. Han har skjutsat hem min halsvsyster och kusin för dom har varit på party. Så fick mig några pussar och kramar av honom. Så nu blev jag på lite mer bättre humör. :)

Så nu sitter jag och lyssnar på Takidas nya album. Dom är så underbara och jag älskar deras musik och texter. Har jag gjort i över fyra år nu. Och jag kommer aldrig bli less! En stoooooooor puss till dom!



Och jag såg nyss också att Fredrik, basisten, gått ner i vikt! Han längst till höger. För fyra år sen såg han ut så där och sen har han bara blivit rundare och rundare, och nu POFF har han gått ner i vikt igen. Bra gjort Freddan!

Att dom är snygga min pojkar! ;)

Kommentarer
Postat av: towe

Sjukt snygg design! :)

2009-09-06 @ 14:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0