Zero energy.

Jag hittar verkligen ingen energi. Jag vill helt enkelt bara ligga och deppa. Jag har hur mycket plugg som helst framför mig. Men jag orkar verkligen inte ta itu med det föränns sista sekund. Jag vet inte hur jag ska hitta mer energi. Det är allt för mycket negativa saker i mitt liv just nu, det kanske är det som blockar. Det borde det vara.

Det kommer bli skönt sen när jag blir ensammen här i huset. Alla ska bort medans jag ska ligga i soffan och se på Grey's Anatomy. Och så måste jag plugga lite glosor. Har redan läst lite nu. Men kände hur den sista energin bara forsade ur mig.

Hoppas på lite extra krafter efter maten och lite Grey's tittande. Och så ska jag ju till läkaren imorgon. Få bort lite tyngder från mina axlar.

Jag somnar snart...

Jag behöver verkligen min pojkvän. Det här går bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0