Baby got back. ;)

Först vill jag säga att det är den 8:e april idag, vilket betyder att min underbara kusin Towe fyller 18 år idag, så en massa grattiskramar till henne! <3

För det andra, idag drar jag till Andreas igen. Som sagt, i svåra tider vill jag vara med den person som jag mår bäst med. Och jag har precis fixat klart mig. Man har all tid i världen att fixa till sig när man inte kan sova och vaknar klockan 7 på morgonen av 4 timmars sömn. Nu är det bäst att han ser en liten skillnad när jag lagt ner hyfsat mycket tid på mitt utseende (en timme, annars typ 10 min, och då snackar vi kläder, smink, hår osv). Jag är ju som sagt naturligt vacker, mot för vissa. Anna fattar den där, haha.




Min söta lila klänning från Indiska, and my fabulous ass, höhö.
I like big butts and I can not lie. ;)


Kommentarer
Postat av: Towe

Tack snyggis! <3

2010-04-08 @ 20:08:05
Postat av: Anna

I get it ;) moahaha <3

2010-04-09 @ 14:52:28
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0